Wednesday, February 13, 2008

HAPPY VALENTINE U ALL!

Assalammualaikum untuk semua para pengunjung blog aku yang terkini. Bukan aku bertujuan untuk mengagung-agungkan hari Valentine tetapi aku sekadar ingin bersukaria dan tak lebih dari itu. Oleh itu, untuk mereka yang sudi menjengah blog aku ini, bersama-sama ruang rindu ku bukakan hari VALENTINE untuk semua pengunjung yang aku sayangi.


Harap-harap kasih sayang anda tidak pada 14 February sahaja tetapi untuk semua hari-hari yang mendatang. Anggaplah setiap hari adalah hari kasih sayang untuk anda menitip kasih dan sayang anda pada orang yang teristimewa di dalam hidup anda terutama sekali keluarga anda.

Maka dengan ini aku mengumumkan kasih sayang aku pada korang semua adalah selalu dan sentiasa. Ambillah cintaku sebagai penyemat di dalam hati semua yang sudi menjengah di sini dan dijadikan ubat penenang jiwa. Keh keh keh




LUV YA! HAPPY VALENTINES! MUAAHHSSS!!


5 comments:

anieaina said...

Selamat berkasih sayang honey. Hari ini juga hari lahir anak kmas tapi syg kmas tak ada bersamanya utk meraikannya mungkin hujung minggu ni kut.

anieaina said...

Honey sama juga dgn anak kmas dia klu dpt coklat fererro ni terus dia sorok dan makan diam2 takut abg dan kakak dia minta. Hari ni harijadi dia ingat nak belikan coklat ni aje.

EBRIZA AMINNUDIN said...

hehehe ... agaknya kak mas, org yg lahir bulan february ni semuanya sama kot dri kegemaran. :)

Kak Mas Ucapkan HAPPY BIRTHDAY dari Honey utk dia. anak kak mas yang mana satu? nama apa? Dan berapa usia dia sekarang? Wah ... syoknya sambut besday dengan valentine sekali.

anieaina said...

Ank yg kecil sekali. Nama dia Nur Farah Aina (Nana) 6 tahun. Dia lahir masa cuti tahun baru cina hari khamis (1.24 pg). Pagi tu (Rabu) Kmas masih sempat lagi gi picnic kat taman templer (naik bukit lagi) dan balik ptg tu terus jln2 naik tangga shoping complex kat the mall. Tak sangka pula dia lahir pd hari tu sbb sepatutnya due pd 2 Mac.

EBRIZA AMINNUDIN said...

Hmmm sedap nama tu. Okeylah tu. Ada gak kenangannya.