Wednesday, October 22, 2008

MAHAKARYA CINTA - KINI DIPASARAN

Love Myspace Comments
Assalammualaikum dan salam sejahtera buat semua pengunjung Ruang Rindu. Semoga kalian berada di dalam kandungan sihat sejahtera hendaknya.

Dengan rasa bersyukur, saya ingin mengucapkan Alhamdulillah kerana cabaran selama setahun untuk menyiapkan novel ini akhirnya kini berada di pasaran. Itulah novel yang paling panjang proses penyiapannya – MAHAKARYA CINTA. Kini anda sudah tahu kan ... kenapa hati saya berbunga-bunga dan berada di ruang CINTA. Ahaks! Ya, memang saya dilamun cinta dengan MAHAKARYA CINTA. Hmm .. kihkihkih ....
Love Myspace Comments


Mahakarya Cinta merupakan sebuah novel yang amat bermakna sekali pada saya kerana ada kalanya ayat yang saya guna, situasi yang saya karang hampir menyerupai dalam kehidupan yang sebenar masa kini walaupun ia telah separuh disiapkan pada tahun 2007. Suratankah ia atau cuma sebuah kebetulan, anda sendiri yang menentukannya. Mahakarya Cinta – novel yang paling banyak dugaan terpaksa saya tempuhi dalam penyiapannya. Banyak duka daripada suka namun berkat ketabahan dan sokongan daripada keluarga dan teman-teman yang mengenali diri ini, akhirnya ia dapat disiapkan sepenuhnya pada bulan May 2008. Sekali lagi saya panjat kesyukuran ke hadrat illahi. Promonya seperti biasa di ruang Promo. Ahaks!
Love Myspace Comments

SINOPSIS :

Dia sering dihina kerana memiliki rupa paras yang tidak cantik. Dia sering dipersenda kerana memiliki kulit yang hitam. Namun, dia disayangi ramai kerana sikapnya yang mudah bergaul dan penyayang. Dia disenangi kerana prihatin dan mengambil berat perihal orang yang mendampinginya. Dialah Zanzilawati Izzrunnie.


Persahabatannya dengan Zuraizee bermula sejak kecil lagi. Mereka membesar bersama-sama dan juga berkerja di bawah satu bumbung. Namun persahabatan yang dibina selama bertahun-tahun akhirnya dilanda badai dan ombak ganas, hanya kerana kehadiran Wizana. Pelbagai helah Wizana lakukan demi untuk memisahkah mereka. Pelbagai kata dilemparkan hanya kerana Wizana mencemburui perhubungan kedua-duanya.


Mampukah Zuraizee mahupun Zanzilawati Izzrunnie mempertahankan hubungan mereka yang terjalin sejak bertahun-tahun dahulu? Tegakah Wizana memisahkan kedua-dua mereka? Berputikkah cinta di antara dua orang sahabat ini walaupun kedua-duanya menegaskan bahawa di antara mereka hanyalah mempunyai satu perhubungan; perhubungan adik-beradik?


Harga:
Sem. Malaysia RM29.90
Sabah / Sarawak RM32.90


2 comments:

JOE said...

TAHNIAH!
lihat pada sinopsis n cover ada tarikan. musti beli nih.

EBRIZA AMINNUDIN said...

Thanx ...